27 Ağustos 2007 Pazartesi

Hayatımın İkinci Perdesi

Üniversiteye başladığımdan beri doğru düzgün bir yaz tatilim olmamıştı. Yaz okulu, stajlar derken yazların nasıl geçtiğini anlayamadım bile. Bu yüzden mezun olur olmaz vurdum kendimi yollara. Yunanistan, İtalya, Fransa, İspanya, Portekiz derken onsekiz günlük Avrupa gezimi tamamladım. Tam "artık iş arama zamanıdır" derken teyzemin yazlığına giden yolda buldum kendimi. Üç gün kalmaya programlanmışken, sistemimize bulaşan virüsler neticesinde üç haftayı devirdik ve Ağustos 2007'yi de öylece tarihin tozlu sayfalarına gönderdik. Nasıl alışmışsam oraya, zor geldi ayrılmak. Sadece geride bıraktığım rahatlığın, güzelliğin ve muhabbetin hoşluğu değildi dönüş yolundaki huzursuzluğumun sebebi. Hayatın ikinci kısmının resmi olarak başlıyor olmasıydı. Daha fazla kaçacak yer yoktu. Karar zamanı. İş bulmak, yüksek lisans yapmak,askere gitmek gibi görevlerin çeşitli permütasyonları. Neyse işte, kendime göre bir permütasyonu seçtim. Planımı yaptım. Planımı yaptım derken, A'sı var B'si var C'si var. Fakat A planımdan bahsedeyim. Önce bir iş buluna, askerlik bir yıl tecil ettirile, seneye yüksek lisansa başlaya ve böylece askerlik 2 yıl daha ertelene, 25 yaşına gelindiğinde de silah altına girile. Kulağa hoş geliyor da, bir eksik var şimdilik bu planda - bir adet iş. Onu da hallettik mi hayatımın ikinci kısmının yol haritası belirmeye başlayacak. Haydi yolum açık ola...

3 yorum:

morkelepek dedi ki...

yolun acık olsun ustad:)
sılah altına gırme zorunlulugu dısında yasanılan tum ıkılemlerı adeta ben de yasadım yanı:)bı ucundan korkmadan baslanması lazım gele:)

iso'nun nacizane mekani dedi ki...

Kesinlikle...

http://izmitlilebron.blogspot.com/ dedi ki...

Kumcağız'ı unutmussun.:))